KONGRESOVÉ SLUŽBY – cenová kalkulace
KONGRESOVÉ SLUŽBY
Cenová kalkulace
= organizátor by si měl přizvat nějakou CK nebo CA ke spolupráci, která se zabývá kongresovým CR – měli by dohromady připravit kalkulaci – nájem jednacích prostor, úprava jednacích místností (výzdoba, stánky, panely, instalace a demontáž výstavních stánků), kalkulovány mimořádné transfery, občerstvení event. dán jasný ceník, když občerstvení není v ceně + péče o účastníky, honoráře vystupujícím, vytištění materiálů, kopírovací služby, poštovní poplatky, připojení na internet event. telefony, fax, cestovní výdaje těch, kteří jsou pozváni, aby vystoupili – cestovní výdaje hostů event. další vlastní náklady – záleží na typu akce + péče o personál + všechny, kteří jsou pověřeni zabezpečením akce.
Dohody s dodavateli služeb na takovouto akci probíhají předem – stanovení ceny předem + musí se sledovat čerpání prostředků.
Péče o samotné účastníky na místě = registrace účastník (první kontakt) – aby dostal průkaz, ubytování, zařazení do sekce, informace o průběhu kongresu, minimální čekání na odbavení
Po skončení akce – vyúčtování akce mezi pořadatelem a CA, která k tomu byla přizvána a všech zainteresovaných – vzájemný konsensus
Kongresová akce má za cíl také oživení regionu