Obchodní program
Obchodní program:
= konkretizace úkolů při zajišťování plnění funkce gastronomického podniku za daných podmínek
– vychází z koncepce podniku a je praktickým nástrojem řízení
– hlavní úkolem je zajistit max. uspokojení konkrétní spotřebitelské poptávky z hlediska objemu, struktury, místa i času. Zároveň zajistit efektivnost hospodaření.
3 části obch. prog.:
1) prodejní program
2) výrobní program
3) program služeb – úzce na sebe navazují
Při sestavování obch. prog. je důležité:
1) co vyrábět a prodávat
2) kdy (jaká bude provozní doba)
3) kde (umístění provozovny)
4) jak (způsob výroby a forma prodeje)
5) za kolik (cenová strategie)
NÁKUPNÍ A SKLADOVACÍ ČINNOST
Hlavním úkolem při nákupu – zabezpečit plynulý provoz surovin a zboží v potřebném množství, jakosti, na stanoveném místě a čase při respektování ekonomických, technických a sociálních kritérií. Otázkám nákupu musí být věnována maximální pozornost (nákup ovlivňuje i nákladovou situaci podniku)
to vypadá na učivo z všo….dost hrůza
otázky jsou vždy psány jak jdou po sobě, takže pokud se vám zdá, že to není kompletní, klikněte na předchozí, nebo příští příspěvek