HLAVNÍ PRODUKT CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ 2.
HLAVNÍ PRODUKT CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ 2.
Tyto služby navíc záleží na druhu CR – aktivní, pasivní,…. Dnes je zajímavý i tzv. klubový CR. Nicméně CK nemůže nabízet produkt samostatně – vytváří kombinace služeb + někdy je i tato kombinace originálním nápadem CK a tím může přilákat nové klienty.
CK musí navíc uvažovat nižší koupěschopnost zákazníků – orientace podle trhu – musí přizpůsobovat svoji nabídku. Služby CR a služby poskytované CK jsou služby osobní povahy – zákazník přichází do styku s pracovníky CK.
Nekvalitně naplněná služba má velmi negativní dopad nejen na CK. Produkt CK je neskladovatelný – jestliže není poptávka – tak nelze produkt CR produkovat – tj. prodávat. Produkt CR má omezenou životnost – stále se musí upravovat měnícím se požadavkům zákazníka. Nespotřebovaný produkt je vlastně ztracený.
Produkt má vliv na regionální okolí CK kde je realizován – produkt je determinován krajově + co nabízí touroperátor a co nabízí zprostředkovatel.
Výrazným produktem je služba poskytování informací – je to zpravidla neplacená služba, která vytváří image CK – velké nároky na personál, tak aby byly informace poskytovány na patřičné úrovni + poradenská služba CK. Informační služby jsou navíc závislé na vlastních zkušenostech pracovníků na přepážkách Ck – informace z pultového prodeje + incentivní CR.